ميوه ي كدام درخت باغ را گاز بزنم تا از زمين رانده شوم
شعر و ادب
بهترين ها را براي شما انتخاب كرده ايم

مردم اغلب بی انصاف ، بی منطق و خودمحورند ولی آنان را ببخش...

اگر مهربان باشی تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم میکنند ولی مهربان

باش..

اگر شریف و  درستکار باشی فریبت میدهند ولی شریف و درستکار باش.

نیکی های امروزت را فراموش میکنند ولی نیکوکار باش.بهترین های خود را به دنیا

ببخش حتی اگر هیچگاه کافی نباشد و در نهایت میبینی هر آنچه هست همواره

میان تو و خداوند است نه میان تو و مردم...


نظرات شما عزیزان:

کیانا
ساعت21:33---23 بهمن 1392
سلام داش امید خوبی ؟وبلاگه قشنگی داری تبریک میگم♥ این عکسه خودته؟؟؟

فرزانه
ساعت9:14---16 دی 1392
سلام
فکر کنم دارید درس می خونید و وقت ندارید به اینجا سر بزنید


فرزانه
ساعت13:58---29 مهر 1392
زیبا بود موفق باشی

دسپیرادو
ساعت14:08---3 شهريور 1392
سلام داداش
شب بیا طلب بتو بگیر حتماً بیایا ....


محمد مهدی میرزانژاد
ساعت9:12---15 مرداد 1392
سلام امید عزیزم .... مطالب وبلاگت رو خیلی دوست دارم ... امیدوارم روز به روز موفق تر ببینمت ...

ساعت11:25---19 خرداد 1392

nice

خیلی عالی بود از شما واقعاْ متشکریم که با جمع آوری افکار زیباتون ما را به فیض میرسانید.



سارا
ساعت11:43---27 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز وبلاگ نویس وقتی وبلاگتو دیدم یه لحظه فکر کردم تو یه سایتم بعد متوجه شدم توی وبلاگم واقعا وبلاگ خوبی داری مرسی از مطالبت دلم می خواد با هم تبادل لینک داشته باشیم اگر افتخار بدی بیای توی سایت من و با هم تبادل لینک کنیم خوشحال می شم منتظرتم

ناشناس
ساعت9:25---9 ارديبهشت 1392
باسلام از اینکه تجدید فراش مینمایید خیلی خوشحال هستم .:)

باران لطیف
ساعت13:51---19 بهمن 1391
دلیل تنهاییم را تازه فهمیدم !
وقتی محبت کردم و تنها شدم
وقتی دوست داشتم و تنها ماندم
دانستم باید تنها شد و تنها ماند تا “خـدا” را فهمید ...


رضاكمري
ساعت11:10---17 بهمن 1391
ازينكه خيلي زود به زود آپديت مي شي ممنوووووووونيم

طنز
ساعت8:20---11 بهمن 1391
با سلام من از وب شما بازدید کرد به راستی جایی قدر دانی از زحمات مدیر وب است من شمارا به وب خودم دعوت می کنم لطفا دعوت ما را بپزیرید واگه خواستید تبادل لینک کنیم اول من را با اسم طنز و با ادرس www.mkhaneh.lxb.irلینک کن ممنون از لطف شما در ضمن عضو خبر نامه ما شوید تا هر روز مطالب جذابی به شما ارسال گردد

حمیدرضا
ساعت7:41---11 بهمن 1391
باسلام سایت خوبی دارین ممنون میشم اگه به سایتم بیاین ونظر بدید این سایت برای افراد عاشق ساخته شده است راستی اگه دوست داشتید منو بانام //عاشقی کنید(باهم)//لینک کنیwww.hastambahat.loxblog.com خبرشو بده

ناشناس
ساعت11:42---20 دی 1391
باسلام واقعاً تحت تفسیر قرارگرفتم


سهیل عارفی نیک
ساعت9:21---25 آذر 1391
باسلام و خسته نباشید به شما بابت مطالب زیبایتان
SPICTURE.LOXBLOG.COM


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 23 آذر 1387برچسب:به یاد داشته باش,,,,
ارسال توسط اميد علي اسكندرپور
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 2865
بازدید کل : 46398
تعداد مطالب : 325
تعداد نظرات : 176
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم